Проведіть вліво, щоб Закрити

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Рівнеобленерго

Енергетична компанія України

Центру розгляду скарг

Центр розгляду скарг розглядає звернення клієнтів з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями,
діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу.

Порядок роботи із скаргами клієнтів
Контакти
  1. Адреса електронної пошти – CRS@roe.vsei.ua
  2. Номер телефону – 0673635073, 0362-63-34-48
  3. Адреса: м. Рівне, вул. Кн. Володимира, 71
Режим роботи

понеділок-четвер: із 8.00 до 17.15 год;

п’ятниця: із 8.00 до 16.00;

субота, неділя: вихідний;

обідня перерва: з 12.00 до 13.00

Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року N 312 Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії, п.8.3.18., визначено –  якщо споживач не згоден з рішенням, прийнятим за його зверненням/скаргою/претензією, він може оскаржити таке рішення шляхом звернення протягом 1 року з моменту його прийняття до Регулятора або енергетичного омбудсмена. Пропущений з поважної причини строк оскарження рішення може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

Перейти до вмісту