Центр розгляду скарг розглядає звернення клієнтів з вимогою про поновлення прав та захист законних інтересів, порушених рішеннями,
діями (бездіяльністю) оператора системи розподілу.
Заявник, або уповноважена ним особа, повноваження якої оформлені відповідно до чинного законодавства, може подати скаргу, надіславши її на:
- поштову адресу ПрАТ «Рівнеобленерго»: вул. Князя Володимира, 71, м. Рівне, 33013;
- передавши нарочно в Центрах обслуговування ПрАТ «Рівнеобленерго»;
- електронну адресу центру crs@roe.vsei.ua або загальну електронну адресу ПрАТ «Рівнеобленерго» info@roe.vsei.ua;
- заповнивши електронну форму на офіційному вебсайті Товариства за посиланням (посилання на форму подачі заяви описану нижче).